תוכנה לניהול עסקים קטנים

תוכנה לניהול עסקים קטנים – מהן התוכנות הנבחרות?

עסקים קטנים היום, חותרים לניהול טוב יותר של בית העסק באמצעות תוכנה שתאפשר פחות תלות בהנהלת חשבונות, יותר עצמאות בניהול העסק, בתוספת של התייעלות, חסכון בכספים והגדלת הרווחים. לשם כך, כיום ישנן מגוון תוכנות המאפשרות ניהול חכם וטוב יותר של העסק. אז לאילו עסקים מתאימות התוכנות ומהן התוכנות הנבחרות?


תוכנות המותאמות לעסקים קטנים

בכל הנוגע לתוכנות המותאמות לעסקים קטנים, כיום ישנם מגוון בתי תוכנה המתאימים תוכנות בהתאמה אישית לעסק. התוכנות מאפשרות ניהול נכון יותר של העסק, הוצאת קבלות, דוחות כספיים, ניהול מלאי, ניהול יומן, ועוד.

התוכנות, המותאמות לעסקים קטנים, מאפשרות ניהול ממוקד יותר ומסודר מבלי להסתמך על הזיכרון האישי שלנו, בתוכנות נפרדות או בקבלות מנייר. התוכנות חוסכות התעסקות גדולה עם ניירות ומרכזות את כל השירותים במקום אחד.


היכן נוכל למצוא תוכנות כאלה?

בשוק התוכנות המשגשג, ישנם מגוון בתי תוכנה המספקים תוכנות לניהול עסקים קטנים,  כמו תוכנת זום – מבית אשבל, תוכנות לעסקים קטנים מבית אריאל, ICUONT תוכנה המתאימה לעוסקים זעירים, ואפילו תוכנת IFREELANCE המתאימה לפרילאנסרים.


מהן התוכנות הנבחרות שיש כיום?

בחיפוש קצר גילינו, כי ישנן מגוון תוכנות ידידותיות למשתמש הנחשבות יעילות במיוחד. אחת התוכנות הבולטות היא תוכנת זום לעסקים קטנים. התוכנה מבית אשבל שהשיקה לפני שני עשורים את תוכנת פריורטי הנפוצה, השיקה בעקבות ההצלחה של פריורטי, תוכנה אחות בשם זום המותאמת לעסקים קטנים המונים עשרה איש ופחות.


מהי תוכנת זום?

תוכנת זום נחשבת לתוכנה ידידותית וקלה במיוחד לשימוש. התוכנה מאפשרת מגוון מודולים להתאמה אישית, המסייעים לניהול מסונכרן ושוטף של כל מחלקות העסק – משרד, מחסן, רכש, הנהלת חשבונות ועוד.

התוכנה מאפשרת ניהול טוב ויעיל יותר עם דגש על רווחיות העסק וצמיחה לעסק גדול יותר. התוכנה מאגדת בתוכה את כלל הצרכים של המשרד והיא פופולארית גם בקרב מנהלי חשבונות רבים הנותנים תמיכה לזום, משתמשים בתוכנה לניהול עסקים קטנים ומטמיעים את התוכנה ללקוחותיהם.


מהן היכולות של תוכנת זום?

התוכנה עובדת לפי מערכות CRM/ERP, מערכות ענן המאפשרות גישה לכלל האגפים העסק. באמצעות התוכנה ניתן לקבל מידע על העסק, בכל זמן ועם ההרשאות המתאימות. העסק מתנהל באמצעותה בצורה יעילה ועם פחות טעויות.

לתוכנת זום קיים ממשק אינטואיטיבי, והיא מותרמת אישית לכל עסק וצרכים, אך לאחר ההתאמה לא ניתן לעשות שינויים בתוכה, אלא אם כן מדובר בשדרוגים שנעשים לתוכנה הקשורים לפיתוח, טכנולוגיה וסנכרון עם כל מה שחדש בשוק ההייטק. בנוסף, לתוכנה תחזוקה קלה ופשוטה, ולתוכנה ניתנת תמיכה והטמעה בכל עת.


מהם היתרונות הבולטים של התוכנה

מלבד היותה נגישה במיוחד גם למי שאין לו כישרון למחשבים או חוש טכני וחשבונאי מפותח, התוכנה מהווה יתרון בכך שהיא מכילה את כלל הצרכים של העסק במקום אחד מבלי להכביד בתוכנות אחרות לניהול חשבונות מלאי או משרד, והיא מנהל את כלל המחלקות כגון: מחלקת שיווק, מחלקת מכירות ושירות לקוחות, סניפים, ניהול סוכנים וניהול קבלני משנה, מחלקת הנהלת חשבנות, מחסן, משרד ועוד.

העסקים שנהנים מתוכנה זאת הינם רבים ושונים והם כוללים בתוכם בין היתר – משרדי נסיעות, חנויות, קוסמטיקאיות, נגרים, אינסטלטורים, מהנדסים מכל סוג, חברות להשכרת רכב, מנהלי חשבונות, משרדים, מחסנים ואפילו מפעלים קטנים.