Priority zoom

Priority ו ZOOM לעסקים – מהן שתי התוכנות?

תוכנות זום ופריורטי הן שתי תוכנות בולטות להנהלת חשבונות. מלבד ניהול החשבונות, התוכנות מאפשרות שירותים רבים ומגוון טכנולוגיות במערכת ERP ו CRM המאפשרות עבודה בממשק אחד לניהול כל הארגון.

משום כך, שתי התוכנות הפכו לפופולאריות במיוחד, הן מבחינת ארגונים גדולים להם מתאימה תוכנת Priority, והן מבחינת תוכנת ZOOM – המתאימה לעסקים קטנים וזעירים. אב מה יש לדעת על שתי התוכנות? כל המידע בנחוץ בהמשך.

מהי תוכנת ZOOM ?

תוכנה זאת הקרויה גם 'זום' בעברית, היא תוכנת הנהלת חשבנות ידידותית במיוחד למשתמש, עמה ניתן לגדול ולצמוח. התוכנה פותחה על ידי חברת אשבל טכנולוגיות שפיתחה לפניה את תוכנת Priority הפופולארית. התוכנה פותחה משום שבחברת אשבל הבינו שגם עסקים קטנים זקוקים, לתוכנת ענן, שתסייע לנהל בצורה טובה יותר את העסק.

מה כוללת תוכנת ZOOM

תוכנת זום המתאימה לעסקים ומשרדים של 10 עובדים ומטה, מאפשרת מספר תכונות ביניהן: ניהול רכש, הנהלת חשבונות, ניהול תקציב, ניהול מלאי, מערכות שיווק, ויכולת ניתוח פרטנית וקלה להבנה.

בנוסף התוכנה משדרגת כל הזמן, ובעלי התוכנה מקבלים שדרוגים רלוונטיים הכוללים: יצוא התוכנה לסמארטפונים, ייצוא לאקסל, משלוח חשבוניות במייל, רזולוציות גבוהות, ועוד. התוכנה מאפשרת ניהול תהליכים גמישים בעסק, ובניית מודולים לעסק המסייעים בדיוק מקסימלי בעבודה.

מהי תוכנת Priority ?

תוכנת Priority היא תוכנה שהפכה בעשרים שנים האחרונות לאחת מהתוכנות הפופולאריות ביותר בקרב ארגונים גדולים, חברות ענק, תעשיות, רשתות, קבלנים, רשויות מקומיות ועוד. התוכנה פופולארית משום שהיא מקנה יתרונות רבים וטכנולוגיה אחת המאגדת את כל צרכי הארגון.

התוכנה מושתת על מערכת ERP, והיא מאפשרת מגוון שדרוגים והתאמות המותאמות בצורה מדויקת לצרכי הלקוחות.

מה כוללת תוכנת Priority ?

התוכנה מאפשרת ניהול תקציב בגרסאות מתקדמות, ושילוב הקצאות תקציב בצורה חכמה תוך ניתוח המערכת בצורה מדויקת וחתכים שונים. בנוסף, המערכת מספקת מעקבים וביצוע התראות שאותן הגדירו מראש.

שדרוגים במערכת Priority

Priority  היא מערכת חכמה בעזרתה ניתן לנהל חשבונות,  לנהל רכש, לבצע ניהול תקציב, ניהול מלאי, מערכות שיווק ועוד. המערכת קלה במיוחד לשימוש והיא ידידותית ופשוטה להטמעה והבנה.

השדרוגים של המערכת מותאמים לקדמה, וכיום מערכת זאת ניתנת להתאמה לשימוש בסמארטפונים, טאבלטים ועבודה ממחשב מרוחק. שימוש זה נעשה בדרך כלל על ידי סוכנים ומנהלים המשתמשים במערכת באזורים שונים.

יתרונות התוכנה

מלבד היתרונות המובנים מאיליו, חשוב לדעת כי תוכנת Priority מסייעת בקבלת נתונים וגישה בצורה מהירה ומותאמת לקוח, וניתן לנהל באמצעותה ביעילות ובמהירות מסכים שונים שעימם הניהול מאורגן בצורה שוטפת.

עם התוכנה ניתן לקבל דוחות שוטפים אודות תהליכי החברה, ולסנכרן בינה לבין אקסל. יתרונות אלה מאפשרים ניהול מערכת תשלומים וגביה יעילה יותר.

במערכת משתמשים גם מנהלי חשבונות רבים המאפשרים הדרכה והטמעה של התוכנה, ומתוך כך הם גם מסונכרנים עם החברות והארגונים שלהם הם נותנים שירות. בצורה זאת, גם מנהלי החשבונות, וגם הארגונים – יכולים להפיק דוחות, להשוות בין דוחות, לשמור דוחות בכל זמן, ולהבין מהו המצב הפיננסי של הארגון ובכך לנהל אותו ביעילות ובחסכון.