הנהלת חשבונות למשתמשי זום ופריורטי

חברות גדולות ארגונים ומגוון עסקים כיום משתמשים בתוכנות פריורטי או זום, בהתאמה לגודל החברה או העסק. מנהלי החברות והעסקים רבים, זקוקים בנוסף לתוכנה המאפשרים הנהלת חשבונות למשתמשי פריורטי וזום. אבל מהן היתרונות של כל תוכנה, ומדוע חשוב למצוא מנהל חשבונות שעובד עם התוכנה. התשובות בהמשך.

מהי תוכנת פריורטי?

תוכנה פריורטי היא תוכנה פופולארית במיוחד, וזאת כי היא תומכת בצורה יעילה במגוון יחידות ובפעילות השוטפות והעסקיות של הארגון. התוכנה מנהלת בצורה מעולה את כלל היחידות בארגון, בשיטת ענן, וכוללת את כל הפעולות המתבצעות בארגון ובארגונים בהם היא מותקנת. בהינתן תוכנה זאת, אין צורך בתוכנות נוספות המכבידות על המערכת ואופן הניהול השוטף.

מהן היתרונות של פריורטי?

תוכנה זאת היא תוכנה גדושה ביתרונות שהבולטים בה הינם: שליטה וסנכרון בין כל עובדי המשרד, העברת הודעות ומשימות מההנהלה לעובדים, ניהול מלאי, ניהול חשבונות, הדפסת דוחות, הוצאת קבלות חשבוניות ועוד.

באמצעות התכונה יכולים העובדים לסנכרן בינהם מידע, לדעת מה קיים במלאי, להבין אם היו בו תזוזות, לנהל חשבונות, לבצע עסקאות, ולנהל מגוון ממשקים בארגון. בצורה זאת יכול הארגון להתפתח ולגדול.

עוד יתרון בולט בתוכנה הוא הריכוזיות שהיא מאפשרת. עם התוכנה מאחדים את כלל האלמנטים בחברה, וניתן להגדיר מודולים של מסד נתונים משותף עבוד כלל היחידות בארגון. עם התוכנה יכולים העובדים לדעת מה קורה בכל זמן, ולקבל הרשאות שונות לשימוש בתוכנה.

מהי תוכנת זום?

תוכנת זאת נחשבת פופולארית ביותר בעיקר בקרב עסקים קטנים שמכילים עד עשרה עובדים. התוכנה הינה תוכנה מבית פריורטי מערכות, וגם היא מאפשרת מגוון מודולים המסייעים לשליטה בכלל המחלקות בעסק.

התוכנה, המזכירה באופן הניהול שלה את פריורטי, מאפשרת שליטה בעסק בצורה יעילה, בעיקר בעסקים קטנים. שימוש בתוכנת זום מאפשר צמיחה של העסק, ועם הצמיחה, מעבר לתוכנת פריורטי המשמשת ארגונים גדולים יותר, ויכולת לעשות מעבר זה ללא קשיים בדרך ובעלויות נמוכות במיוחד.

מהן היתרונות של תוכנת זום

תוכנה זום, היא תוכנה המותאמת לכל עסק, והיא מכילה מודולים מסוג ERP  או CRM. מודלים אלה מסייעים בניהול העסק והיא נותנת גישה לכל תחומי המידע שהעובדים זקוקים להם. בנוסף, התוכנה עוזרת לניהול נכון יותר של העסק, בכל הנוגע למלאי, הנהלת חשבונות, ניהול משרד ועוד. התוכנה מאפשרת ממשק אינטואיטיבי המתאים את עצמו לצרכי המשרד.

מהם שירותים חשבונאיים למשתמשי תוכנות פריורטי וזום

כיום, ישנם מגוון מנהלי חשבונות שנותנים תמיכה בזום ושירותים לעסקים וארגונים המשתמשים בפריורטי. משרדי הנהלת החשבונות נותנים מענה ותמיכה בפריורטי וזום במשרדם.

מנהלי החשבונות המשתמשים בתוכנות, יכולים לתת תמיכה משום שעובדי הנהלת החשבונות כבר מיומנים וצברו ניסיון רב במתן פתרונות תמיכה הדרכה בניהול חשבונות דרך התוכנות.

בנוסף, ישנם משרדים שהוסמכו למתן שירות דרך חברת אשבל שייצרה את התוכנות, והם משתמשים תוכנת פריורטי ונותנים מענה, תמיכה ותחזוקת מערכות הכספים.

שירות זה הניתן על ידי מנהלי חשבונות נועד על מנת לסייע למנהלים, ולהפוך את העסק ליעיל יותר תוך ייעול מערכת הכספים, ומתן כלים ייחודים למערכת זאת.